Dagen i mobilbilder, typ

Full rulle idag, med läkarbesök, tandläkarbesök, vaccineringar och försäkringsbestyr! Grundade med en Gojibomb då jag känner mig lite halvkrasslig. Slemmet i halsen beror dock högst antagligen på att jag har druckit vanlig mjölk... man känner av det direkt!
Till lunch blev det en god sallad från Café Bönan. Fantastiska sallader, men egentligen helt fel enligt Natalia Rose och sättet att kombinera mat! Mja, men jag frångår det ibland och äter ändå. Sjukt gott, och baske mig nyttigt... men det kanske tar ett tag för magen att smälta det :)
(Mellanmål: En liiiiten bit paj som syrrans sambo bakat. Smakade som himmel och sol och måne och oj oj...)

Och nu har jag just ätit middag - enkel sallad med avokado, tomat och lite getost. Och balsamicocreme! Mums!


Gojibomb - med extra allt!



Enkel sallad

Kommentarer
Postat av: Jessica W Sandberg

Du är galen. Hur kan du leva på detta?! Hahahahaha!

2008-10-01 @ 23:34:32
URL: http://jessicawsandberg.blogspot.com
Postat av: Petra

Ja, tilläggas bör ju, att jag nog äter MER än bara det här? Jag äter duktigt :)



Vad sjutton äter du då?

2008-10-02 @ 12:01:31
Postat av: Jessica W Sandberg

Barnlik och snygga brudar.

2008-10-02 @ 13:07:47
URL: http://jessicawsandberg.blogspot.com
Postat av: Petra

Sånt brukar jag spara till helgen.

2008-10-02 @ 15:03:35
Postat av: Jessica W Sandberg

Jag är en livsnjutare. Varje dag i veckan.

2008-10-03 @ 09:43:47
URL: http://jessicawsandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0