PT-måndag + PT-onsdag...

...resulterar i total och fullständig utmattning.

Vi körde armar och rygg i måndags, och ikväll blev det främst ben. De sista repetitionerna av varje set skakade och darrade mina ben så kraftigt så jag trodde jag skulle kollapsa. Mina axlar värkte från måndagen, och hade svårt att hänga med när kettebells skulle lyftas på raka armar hit och dit i kombination med utfall och knäböj. Näst sista övningen innebar liggande lårcurl, med Maria sittandes på min rygg för att jag inte ska fuska. Jag trodde jag skulle svimma när jag kämpade upp de sista repetitionerna, och jag blev både yr och illamående. Sen var det dags att döda magen, och då fanns inte mycket ork kvar... Hela jag svajade och stönade, och jag trodde jag skulle tuppa av ren utmattning. När jag väl gick därifrån hade benen svårt att bära mig, och backen hem var en ren plåga. Illamåendet var ett faktum.



Men ÅH vilken härlig känsla det ändå är! Att bli riktigt, riktigt slutkörd av riktigt hård träning! I LOVE IT!

Morgondagen och dagen efter kommer dock bli en ren och skär vansinnesvärk, det känner jag redan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0