PT eller inte PT

Var och träffade en träningsvägledare på mitt gym nyss. Blev sjuuukt sugen att skaffa personlig tränare... 14 ggr för 6000 kr, kan det vara värt det...? Man ska ju se det som en investering i sig själv. Och det vore ju för jäkla trevligt att se resultat på riktigt.

Det dumma är ju, att jag vet precis vad jag gör för fel redan (för mycket chêvre, chips och champagne, och för lite timmar på gymet), men jag måste seriöst ha någon som skriker det åt mig och ger mig ett matschema typ. Som slår mig i ansiktet när jag "inte orkar" göra fler armhävningar.

Haha, att vara odisciplinerad kan visa sig kosta 6000 kr med andra ord. Men som sagt, det kunde ju faktiskt vara värt det.




Fan, jag ska ju operera ögonen också för 35.000 feta laxar.... vem ska betala allt det här?! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0