Hurra!

Seriöst, det bästa jag någonsin gjort, är att skaffa PT!

Min PT är bäst!



Ska skriva ett lite längre utlägg om detta. Ska även lägga upp mina vecko-matdagböcker här som jag skickar till henne, så kan jag se eländet om och om igen. Ja det är ju inte så intressant för er, men det är nog inte mycket här som är det längre ;)

Jag ska redovisa träningen också! Idag har jag dansat jazz, plus kört Core-pass efteråt :)



Ni tappra läsare som är kvar... vad vill ni egentligen läsa om här? Tacksam för svar! Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jorå Pejtra. Bra skit! Fortsätt blogga du, följer din väg mot Beach 11 med spänning :) Se till att uppdatera med mycket nya recept bara!

2011-02-21 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0