Seger!

Haha, hej... förlåt. Jag skyller osm vanligt på att det har varit fullt upp.

Men jag har hunnit träna hårt, och jag har skött min diet ganska bra! Har fuskat med kesella, ost och lite frukt. Men det känns fan som ingenting :)

Det har iaf blivit resultat!

Vikten är oförändrad, vilket i sig torde vara ett nederlag. Men icke! Jag har nämligen minskat 3% i kroppsfett, alltså är det lite mera muskler på plats istället för fläsk.

Och måtten har minskat!

Arm -1cm
Midja -6cm (!)
Mage -6cm
Höft -3cm
Rumpa -1cm Den vill man ju snarare att ska puta ut mer, haha :)
Lår -2cm

KUL KUL KUL! Och allt på bara två månader! Känner mig starkare, slankare, snyggare. Vid styrkeprovet gjorde jag 3x10 armhävningar på tå (trodde inte jag kunde göra annat än på knä) och tog 100 kg i knäböj 3x10 reps! Skön känsla!

Imorrn åker jag till Israel och solar. Och festar. Och äter. Hahaha så jag kommer komma hem som en liten kluns igen! :D


Kommentarer
Postat av: tina

shiiit va duktig du är!

2011-05-17 @ 14:19:41
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: petra

Bra jobbat! härligt med så bra resultat :) du är duktig du! :)

2011-07-13 @ 00:01:30
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0