Typiskt

En helg i Göteborg tog knäcken på mig. Ännu ett tredagars-fylleslag skulle väl ta knäcken på vilken analkande förkylning som helst i och för sig...

Så sjukt tråkigt när träningen går bra, det är ROLIGT, och man ser fram emot att få komma hem till Sthlm och gå på BodyPump på måndag kväll. Ja nu är jag hemma, det är måndag, men istället för att ens gå till skolan har jag legat i sängen hela dag med den allra ömmaste av halsar och dessutom lite lätt feber. Och kollat på Gossip Girl. Och ätit glass.

Jag vet, man kan faktiskt dricka lågkalori-blåbärssoppa istället, men det är så skönt att äta glass... och jag tycker så synd om mig själv... eh... hehe...



Suck.


Edit: Jag hittar inte lågkalori-blåbärssoppa här i Sverige! Alltså är jag tvungen att äta glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0