Öm kropp och magiska tjockisdieter

Sovmorgon + morgoncardio i en timme gav bra känsla resten av fredagen! Och var absolut nödvändigt med tanke på att jag inte kunde/ville träna på hela helgen sen.
Sen var jag visserligen öm i hela kroppen, vilket nog berodde på ondagens Body Combat... men nog orkade jag dansa både fredag och lördag ändå.

Här ska ni få se... Fredagens diet, fantastiskt näringsinnehåll;

Frukost/Lunch efter träning, typ kl 13; Tre rågsmörgåsar med keso, skinka + ett ägg och 1/2 avokado, en tallrik yoghurt, och en stor kopp varm choklad (ja, jag var jättehungrig)
Mellanmål kl 15; Några vindruvor, en kopp varm choklad.
Middag kl 18?; En rågsmörgås med ägg, en burk lättkesella
Kvällsmål; Champagne!
Nattmål kl... 06?; Mystiska McNuggets som dök upp från ingenstans! Eller ja, antagligen från McDonalds. Och så cola light förstås.

Sådär ja! Lördagens diet;

Bakisfrukost kl... 14?; Sub från Subway!
Middag kl 20; Lax, ugnspotatis, sparris och fet jävla hollandaise. Till det en flaska vitt, och så lite chips.
Kvällsmål; Drinkar, drinkar och drinkar. Med både juice och läsk. Och shots. Och mera drinkar.
Nattmål kl 04; SUBWAAAAY!

Skyller lite av nattmålet på Pelle. Lite.

Och idag då? Ja, hittills har jag tryckt i mig nachos, cookiesarna från nattens Subway-fest, plus chipsrester.
Jag lär ju ha gått upp fem kilo den här helgen bara i ansiktet liksom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0