Body Combat

Passet som knäckte mig.

Jag tänkte väl att jag skulle ta mig i kragen och gå till gymet igår fast jag inte orkade, och då lät Body Combat helt okej. Lagom jobbigt säkert. Stå och slå lite i luften liksom?
Men jo tjenare. Visserligen slog och sparkade vi bara i luften, men tog man i rejält så visst faan började det svida i inte bara armarna, men i axlar och rygg, och i röven, och i magen... Paahaha. Till på köpet så rörde man konstant på fötterna och studsade omkring, KONSTANT, så det blev med andra ord en total genomkörare. Vi gjorde bla.a krokodilarmhävningar på slutet också, den mjölksyran var inte av denna världen...

Idag har jag utomjordiskt ont i armar och rygg. Body Combat rekommenderas starkt!

http://www.andrebakos.com/wp-content/uploads/combat-690x517.jpg



Nu har jag läst ordet "combat" några gånger på raken, och det låter konstigare och konstigare. Det ser märkligt ut också. Combat. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0