Mitt paket har kommit!





Mycket, mycket trevligt! Allt är helt RAAAW och ren jäkla power :)

Funderade stort på om jag skulle köra min detox redan nästa vecka... Jag är ju så ivrig!
Frågan är om det är så vettigt, då jag fortfarande tränar väldigt hårt och borde bomba proteinpulver istället...
Mjeh, det är fan korkat att fimpa hård träning när det faktiskt börjar gå bra. Jag inbillar ju mig själv att axlarna har fått liiite bättre form, och att röven är liiite tajtare!

Näpp, bra. Det krävdes inte så mycket för att inse vad som blir bäst just nu! Det blir nog med andra ord detox när jag kommit hem till Åland för sommaren.

Jihoooo vad jag längtar! Tills dess kanske det bara blir en och annan hälsodrink :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

oh skrivgärnai bloggen om vad du gör med maten och hur allt smakar :)

2010-05-28 @ 11:25:01
URL: http://litenvillblistor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0