En bra, ledig dag

En ledig dag, och då skiner solen! Fantastiskt. Och dagen har varit ypperlig, både lat och aktiv! Tog en lååång, välförtjänt sovmorgon, men var minsann på gymet och flåsade TVÅ gånger! Igen!

Sen morgoncardio kl 10.30:
1 h på cykel + lite magövningar för att jag var sugen
Sen frukost! ca kl 12: Två kokta ägg, en rågskiva med avokado, och en apelsin. Och grönt te förstås!
Vilade, solade, myyyste...
Lat lunch kl 14: Proteinfluff... Sjukt ovettig lunch, men jag var inte så hungrig. Mest slö i solen :)
Tränade igen! kl 16: Vibrationsträning! ÅH det svider så skönt i låren...
Middag ca kl 17: Tonfisksallad med ägg, hampafrön, avokado, och körsbärsomater. Och världens godaste balsamvinäger med granatäpple :)


Dagens goda middag!


Nu har jag typ degat, och nu är klockan redan 21. Vad göra nu? Laga nåt gottigt kvällsmål och titta på nån serie kanske... hmm...



Kommentarer
Postat av: petra

Hej! Vad roligt att du hittade min blogg, jag hoppas du vill fortsätta läsa den :) Kommer absolut besöka din flera gånger. Och du det här med maten, ge det en chans att äta mer för att orka träna mer :) Och 60 kg för dig är väl ingenting att väga galning! Tänk på mig som endast är 158 cm och väger 56-58 kg! Strunt i vågen och bara ös på med träningen:)

2010-05-27 @ 14:23:58
URL: http://frokenpe.blogg.se/
Postat av: tina.

det är nästan så man vill va student igen så man skulle ha tid med dubbla pass nångång...

2010-05-27 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0