Bloggtorka

Jo tack, jag vet. Så här är läget just nu;

- Jag pluggar dygnet runt inför stora bajs-tentan känns det som. Även om det nu bara är några timmar per dag... men det är VARJE dag? Ingen rast ingen ro? Usch, haha, jag är verkligen dålig på att plugga.
- Jag hatar livet ibland.


Träningsmässigt;

- Jag POWERWALKAR! Försöker gör det på morgonen, minst två gånger i veckan utöver den vanliga gymträningen. Och då är det en timme, fullt ös, med vikter runt både anklar och handleder. Det ska sviiida i låren och röven efteråt!
- Jag har köpt klippkort på vibrationsträning. Efter första passet hade jag sån träningsvärk att jag undrade vad som riktigt hade hänt.
- Jag äter bara ägg och tonfisk. Nåja, men jag äter väldigt mycket ägg och tonfisk. Idag åt jag glass.

Ge mig några veckor till så ska jag baske mig vara FIT! Även om det känns onåbart just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0