A good day to spend at the gym

Alltså, jag förvånar mig själv ibland.

Imorse hängde jag på låset till gymet och körde morgoncardio innan frukost. I 90 MINUTER! Heeeelt sanslöst. Visserligen var det inte vråltuff cardio, men ändå? Jag, 90 minuter? Haha.
En rätt loj timme på cykeln flög förbi för att jag tittade i en tidning samtidigt. Gav alltså inte den allra bästa effekten, men det gjorde att jag satt där och flåsade i en timme blankt. Genomsvettig (det var ju inte helt lojt) hoppar jag efteråt upp på crosstrainern i en halvtimme, för att jag känner att jag har mer att ge! Underbart! Och Freddie Mercury i öronen får ju vem som helst att piggna till...

Och nu då? Haha, jo nu ska jag till gymet igen!! Vibrationsträning stundar! (Det kunde jag ju inte köra utan mat i magen.)



Haha, jag kan inte sluta le och känna mig äckligt nöjd.


Kommentarer
Postat av: tina

Hejja hejja!

2010-05-26 @ 20:26:15
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0