Sjukt bra dag!

Idag var det minsann varken en dag av lättja, eller ännu en dag med mackor... hör på denna; JAG VAR UTE OCH JOGGADE IMORSE! Haha! Nåja, jag sprang knappt 2 km, dog, och gick tillbaka. Usch vad jag är otränad.
Så inte var det så mycket att hurra över, men jag fick ju testa mina nya kläder, hehe. Och bättre än inget, right? Ehh...


För övrigt är det här första dagen på länge som jag skött kosten ordentligt;

Frukost: Dinkelgröt med lågkalori-äppelmos och mjölk, en rågskiva med keso och skinka, och en c-vitaminbrus
Fika: Kaffe
Lunch: Vegetarisk biff med ugnspotatis och morotstzatziki (gårdagens rester)
Mellanmål: Äpple
Middag: Festlig måndag! Kycklingfilé med svart quinoa, bönsallad, plus en supergod sallad med tomat, sugarsnaps, broccoli, spenat, fetaost (10%) och oliver! Plus olivolja, och kryddor. MUMS!
Kvällsmål: ?


Otroligt nöjd med dagen! 
Förresten, så har jag sanslös träningsvärk sen igår! Jag åkte och badade med Fredrik, och vi hoppade och lekte och jagade, och försökte stå på alla flytleksaker. Bra träning tydligen! Och jätteroligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0