Ingen mat?

Eller?

Bamsefrukost kl 07.30:
Dinkelgröt med linfrö och kruskakli, lägkalori-äppelmos och mjölk, PLUS en rågskiva med kokt ägg och skinka.
Minilunch kl 12: Kaffe och en liten, grov fralla med smör (??)
Middag kl 17: Färsk spenatsallad med svart quinoa, bönmix, avokado, äpple och kycklingfilé, med lite pumpakärnor och morotstzatziki (tjena rester...). Stört gott!
Kvällsmål kl 20.30: Dinkelgröt igen... hehe... jag älskar det! Denna gång med hallonkesella :)

Jag åt ju en stadig jäkla frukost, men det brukar ju spela mindre roll för min del. Jag är ALLTID hungrig vid lunch, om inte före (=mellanmål). Nog för att jag var lite hungrig nu, men jag hade inte matlåda med mig till skolan, så det blev någon märklig lunch i from av ett bröd... hmm. Kanske stod jag mig rätt bra på min enorma frukost, men det känns som jag knappt ätit nåt. Ingen vettig lunch, och inga mellanmål! Hur orkade jag med dagen?

Nu är jag iaf hungrig igen, så nu ska jag äta min goda gröt till kvällsmål :)  Jag är galen i den där gröten, jag skulle kunna äta bara den hela dagarna. Ny gröt-diet? Haha!


Dagens GODA middag;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0