Veckan, som den fortsatte;

Torsdag: Cykling 45 min + Crosstrainer 15 min innan frukost + kort armpass
Fredag: Powerwalk 1 h innan frukost + vibrationsträning senare
Lördag: Powerwalk 1 h innan frukost.
Söndag: Cirkelträning + extra mage

Så ja! Bra! Mindre bra att jag fick svinont i höften från powerwalkandet i lördags... går jag konstigt, eller börjar jag bli en gammal gumma? Nåja. Inget powerwalkande idag iaf. Men imorrn :)




Dagens frukost! Mmmmums!



Godaste frukosten just nu
(funkar även som mellis)

  • 200 g lättkesella
  • 1 msk Fun Light (valfri smak, men gärna Wild Berries :))
  • 1 dl stora, frysta blåbär! (Odlade, från Ica)
Mikra bären en snabbis, rör ihop kesella och Fun Light, eventuellt med lite vatten om man vill ha det mindre tjockt. I med bären, och så MUMS! Smakar som den allra krämigaste och godaste av yoghurtar!






Kommentarer
Postat av: tina.

Låter skitgott!! Måste pröva!

2010-06-07 @ 16:34:07
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0