Det hände nåt.

Okej, så inget gymkort ännu. Dock ska jag skaffa ett! Vore trist att fimpa de begynnande magmusklerna innan de ens har blivit till.

Så vad hände? Jo jag körde igång en liten minidetox :)

Frukost:
Färskpressad juice på äpple, selleri och gurka.
Mellanmål: Smoothie på morotsjuice, mango, och banan.
Lunch: Zucchinispaghetti med sås på kikärter, tomat, tomatpuré, champinjoner, basilika och majs. Liiiiten nypa himalayasalt, och färskmalen peppar. Allt ekologiskt. Toppat med yofu!

Sen dog jag. Fick århundradets migränanfall, och låg i sängen resten av dagen. Nu är klockan 21.15, och jag drack en chokladsmoothie för en timme sen, men är hungrig igen! Åt ju inget efter lunch, så all hunger kommer på en gång nu... fortfarande helt matt i skallen, men ska nog susa ihop en till chokladsmoothie till kvällsmat. Ligga i sängen och kolla på gamla avsnitt Beverly Hills 90210 :)



Spiralon testades! Funkade fin-fint!


MUMS! Tänk att rå zucchini smakar så gott? Och är så roligt att äta, bara för att det ser ut sådär!


Nu ska jag njuta av Brandon Walsh's fördelaktiga utseende. Och njuta av rå chokladsmoothie :) Recept imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0