Dag fyra, dagens dryck



Red Pleasure (1 kanna)
  • 1 kg morötter
  • Fyra rödbetor
  • Ett rött äpple
  • En liten citron
Allt eko! Kör i råsaftcentrifug, och avnjut i solsken! Jag toppade med ett kiwichips :)

Man kan ha i många fler äpplen, vilket de flesta föredrar då det blir mildare och sötare i smaken. Jag tycker att morötter och rödbetor är så söta ändå, så jag hade kunnat skippa äpplet helt (speciellt nu under detox då jag vill vara liiite försiktig med sött, även när det är naturligt socker.)
Citron gör det hela fräscht!




Kommentarer
Postat av: Petra

Det låter gott! Måste nog testa :)

2010-06-19 @ 20:40:03
URL: http://frokenpe.blogg.se/
Postat av: Cassie

En av juicerna jag får smaka under vår må bra-helg kanske? Ha hitta flera favoriter här på bloggen men den här verka ju himla god!

2010-06-23 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0