Blown away by Råvarubutiken

Ja, jag beställde ju alldeles nyligen ett paket från Råvarubutiken, eftersom Raw Food Shop inte hade Spiralon jag ville ha. Och så blev det visst lite smågrejer till... men i alla fall.

Jag hämtade precis ut mitt paket, och slås fullkomligen av häpnad redan i postkontoret. Mitt paket har påklistrade små hjärtan, och en bild på en ängel med en handskriven hälsning. "Wow" tänker jag, här har vi ett företag som satsar på personlig touch! Inte nog med det, när jag väl hemma öppnar mitt fina paket, så möts jag direkt av ännu en handskriven hälsning, på följesedeln;

Tack för beställningen Petra!
Ha så kul med din fantastiska Spiralo!
Mvh Erik Rosenblad, Råvarubutiken



Jag är mållös. Blown away. Vad är detta för fantastiskt företag med personal, och VARFÖR har jag inte upptäckt dem tidigare? Att jag beställde så mycket från Raw Food Shop ångrar jag ju genast (med tanke på att de skyltade med vissa saker, men skickade helt andra, och är sedan helt ovilliga att rätta till det. FY SKÄMS!). Att jag ens var så exalterad över det företaget från början gör en ju nästan lite generad, med tanke på hur det sedan begav sig.

Jag kan i alla fall säga nu, att jag härmed kommer att beställa från Råvarubutiken, och jag rekommenderar er alla att göra detsamma!




Klicka för större bild! Titta vilka fina hjärtan!
Och etiketten... "From Kivik with Love"... underbart!


"Ät råkost och må himmelskt!" Hela jag ler!


Hur många tar sig tiden att göra så här? Så lite kan göra så mycket. Jag tycker verkligen det är fantastiskt.


Det här fanns inuti... mycket trevligt!


Och såklart; Spiralooo!



Förstår ni varför jag är så betuttad? Jag kanske är uppspelt över ingenting, men... I don't care! Jag tycker det är fantastiskt :)





Kommentarer
Postat av: Mikkan

I know, de är bara bäst!

2010-06-12 @ 20:17:06
URL: http://njutmaten.blogspot.com
Postat av: Kim

Tack för inlägget!Jag funderade på att köpa saker från Raw Food Shop, men tyckte det var något skumt med deras hemsida. Kändes inte riktig pålitlig. Vad fint Råvarubutiken är!!! Tack!

2010-12-30 @ 11:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0