Söndag...

Ja, gårdagen såg ut ungeför som förra lördagen. Kladdkaka med glass, och så chips :) På fredagen åt jag knappt nåt, så det var lite mer okej att häva i sig lite vitt vin och champagne i utgångens tecken. Eller alltså, det är ju inte bra att inte äta nåt, men jag hamnade iaf inte på ett enormt kaloriöverskott. Hehe.

Veckans problem har varit slarv, och lättja. När jag kommit hem från skolan, och ska laga middag till mig själv, så orkar jag inte. Och så blir det det värsta middagen - smörgåsmiddagen! Det består i princip av två mackor (beroende på bröd, denna vecka har jag ätit Rallarhalvor som är jääättestora, men i en hel sådan är det bara 207 kcal! Så då kan man egentligen ta en hel sån för att den är så kalorisnål för den mängden. Annars delar man den.) med massor med köttpålägg och ett kokt ägg (för proteinet). Och så en frukt till efterrätt.
Näringsrikt? Nåja. Kunde varit värre, men kunde också varit mycket bättre. Skärpning!

Nu är det söndag morgon. Jag är fortfarande lite bakis sen i fredags, och är trött och hängig. Och har huvudvärk.
Börjar dagen med en stor, mogen mango, sen ser vi vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0