Så klart blir jag sjuk NU...

Det är ju så typiskt? Jaja. Jag ska banne mig kämpa med dieten ändå.

Dagens;

Frukost: Ett kokt ägg, en liten bit ost, grönt te.
Mellanmål: En mini babybel! Godaste nånsin, haha. Och fem körsbärstomater.
Lunch: Tre av Fredriks specialjärpar (goooda!), en klick smaksatt fraiche, en liten bit grön paprika. Svart kaffe till efterrätt, haha. Plus en cola light!
Mellanmål när jag kom hem: 1 dl minikeso, en tomat, ett kokt ägg, och rött te.
Vilade sen på soffan...
Middag: Kycklingfilé med liiiten klick bearnaise, lite stekta champinjoner, en hög med alfalfagroddar och en bit avokado till det.
Kvällsmål: Proteinshake, slurp! (Kasein + sojamjölk) Blev en babybel och rött te istället...


Har köpt på mig alvedon, ipren, echinagard och diverse halstabletter. Stod och vred länge med tablettpåsarna, för att försöka hitta nån som inte hade kolhydrater i sig. Det gick inte så bra... men jag står inte ut med halsont, så det får gå som det går!

Snart dags att börja kolla ketostix och se om jag är i ketos! Kanske jag kollar redan imorrn, kan inte hålla mig, hihi...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0