Raw food och detox...

Sitter och bläddrar igenom Raw Food Shop's sortiment och drömmer mig bort... de har fått in en massa nyheter, och jag vill bara ha ALLT allt allt!

Bland annat;

- Champion Juicer (onödigt, jag har redan en juicer. Men jag vill ha en Champion)
- Spirali grönsakssvarv
- Excalibur torkugn (ja, jag vill börja torka grejer igen, med en vettig ugn)
- Organic Maca Extreme
- Raw kakao (min är slut :(  )
- Raw kakaosmör
- Bipollen (har hört mycket gott om det!)
- Cocosmjölk/-vatten (the real stuff alltså, inte sån skit på burk)
- Raw Camu Camu-pulver
- Raw Macadamiasmör
- ...

Ja, jag kan fortsätta i all evighet. GUD vad jag blir sugen på detox nu! Och jag bara tänker "om jag bara..." och bara fantsierar. "Om jag bara hade egen lägenhet, eget kök, och mer space...". Och så vidare. Jag får inte plats med allt pyssel här känner jag, och jag får ingen... ro. Jag vet inte.
Jag vill tillbaka till det där rena livet jag en gång levde. Det behöver inte vara lika hardcore, men iaf i veckorna...? Dricka energismoothies, känna hur cellerna får nytt liv, andas.

Jag behöver ny boost. Ny energi.

Måste nog fundera på det här. Kanske en ny boost kommer med en ny omgång produkter? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0