Ny period

Inte gällande mat, snarare i skolan. Jag har varit lite frånvarande, jag vet. Men jag hade tenta i fredags, så jag var lite upptagen med den innan. Det kan man väl skylla på?

Idag har det gått alldeles fantastiskt, haha. Jag har så vridna matvanor nu.

Frukost:
Två skivor Rågform med avokado och keso, sköljdes ner med dubbel dos c-vitamin.
Lunch: Två apelsiner med en burk keso och kanel.
Mellanmål: Banan, och typ ett halvt rör Treo och några gram Panadol (migränanfall)
Middag: Sparrissoppa från Knorr (skitäcklig) och potatisklyftor i ugn. En Japp till efterrätt! Jaha ja.
Kvällsmål: En skiva Rågform med avokado, några körsbärstomater, och rött te.

Sen när äter jag godis mitt i veckan? Jo, när jag tycker synd om mig själv. Buhu, jag har migräään.

Socker gör liksom migränen värre, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0