Konsert, och McDonalds

Pja, dagen började ju bra? Fast den fortsatte inte såå tokigt som jag kanske nu får det att låta. Men den blev väl inte optimal om man säger så.

Frukost/Brunch:
En skiva Rågform med färskost och kallrökt lax + ett kokt ägg
Lunch/Middag: Några pastaskruvar med lax- och grönsakssås (kallrökt lax, grönsaker, lök, vitlök och 5%-ig grädde)
Någon form av mellanmål?: "Lilla menyn" på DONKEN! Aj aj! Hamburgare med sallad till, och cola light. Inte mer än 300 kcal totalt iaf...
Konsert!: En xider (Linn bjöd på en hemma hos sig, hihi) och ett glas rött vin ute...
Nattamat: Samma som frukosten, och en massa rött te!

Så inte var det ju HELT åt skogen, men den där cidern kändes fasen inget vidare. Sockerbomb. Men jag måste erkänna att den var ganska god... Och så McDonalds, stort minus. Men vi var jättehungriga innan konserten, och alla skulle "ta nåt snabbt på Donken" bara. Så jag gjorde iaf det bästa av situationen och tog sallad till en liten hamburgare, istället för en ElMaco Chicken plusmeny som jag nog egentligen ville ha! :) 
Sjukt det där med mat från McDonalds egentligen, man blir ju inte mätt överhuvudtaget? Och den lilla sketna hamburgaren jag åt, den innehöll ändå 255 kcal, vilket känns lite mycket för lite bröd och en skiva kött. Eller...? Kanska jag har vridna uppfattningar där. Nåja.

Nu ska jag mysa framför en tänd brasa en stund, sen spikmatta, sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0