Jag älskar blodapelsin!

Frukost: En skiva Rågform med creme cheese och avokado, ett kokt ägg, grönt te
Mellanmål/Lunch: En banan, och så en smoothie från Brämhults. Stört goda, men lite väl kaloririka...
Mellanmål: Lite russin och två stora oliver, ett delikatessknäcke med creme cheese
Middag: Sushi! 12 bitar... hehe. Det är ju så gott.
Kvällsmål: Halv Rallarhalva (103 kcal) med creme cheese, två skivor skinka och gurka. Rött te, och en BLODAPELSIN! Godaste!

Det var den dagen det. Känns lite jobbigt att inte veta exakt hur mycket man stoppar i sig... kanske man borde börja med matdagbok på Piggelino igen? Men det är ju så jobbigt... ;)  Men det kanske är bra, för just nu har jag ju ingen aning om hur många kcal jag petar i mig på en dag.

Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0