Dessa mått, och denna ångest

Hrm, mätte mig ju även ikväll. Måste ju ha koll på vad som krymper, om nu något behagar göra det.

Mätte mig med en klump i halsen, och blev inte direkt överlycklig över siffrorna. Med ångesten djupt rotad, så kollade jag upp lite äldre mått ett år tillbaka i tiden.

Jag var ÄNNU fetare för ett år sen?!



Cheeses alltså.


Detta var i alla fall domen;

Midjemått (cm) 73 (76)
Magmått (cm) 87 (89)
Bröstmått (cm) 85 (87)
Lårmått (cm) 55,5 (56)
Armmått (cm) 26 (26)


Årsgamla mått inom parentes. Konstaterade även, att efter hård träning och bra kost, så blev aldrig måtten så mycket mindre än vad de är nu. Bra på ett sätt, men jävligt deprimerande på ett annat.

Nåja, återkommer med nya mått nästa vecka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0