Dag ett på det nya året. Bakis.

Bakis ja. Så man kan tänka att jag svullat hela dagen? Icke! Helt otroligt.

Sen frukost:
Ett kokt ägg och en skiva rostbiff + ett glas ProViva (fanns inget annat hemma)
Promenad! SVINKALLT!
Lunch/Middag: Varmrökt lax med avokado och kesella, en liten potatis, och fem bitar sill. Jag älskar sill :)
Kvällsmål: Återstår att se. Det är kanske här det går snett?

Jag ska lägga upp nån mysig plan. Jag gillar ju sånt vet ni. Jag MÅSTE liksom ha någon form av plan och regelverk att följa känns det som.



Kommentarer
Postat av: jossan

hej och tack för kommentarerna!

jag har inget speciellt kostprogram jag följer,

men jag är vegetarian och äter därför väldigt mkt grönsaker, baljväxter och liknande. är även noga med att få i mig mkt protein. mkt ägg, mjölk och sojaprotein som ersättning för köttet..

annars är mitt motto att lyssna på vad kroppen vill ha :)



jag tänkte btw skriva ett inlägg om det här med mat och kostrekommendationer någon av de närmaste dagarna :)



hoppas du fått en fin start på det nya året! kram

2010-01-02 @ 09:15:25
URL: http://metrobloggen.se/gymjossan
Postat av: Anonym

Vad galen du är som inte svullar snacks när du är bakis! Jag ska starta upp min blogg nu igen, nytt år och nytt pepp för att bli nyttig :)

Hoppas du också börjar skriva mer så jag kan inspireras!

2010-01-02 @ 14:04:57
Postat av: Lina

Märkligt nog kom inte mitt namn med i förra kommentaren. Men Lina var det!

2010-01-02 @ 14:06:15
URL: http://akravasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0