Vecka två, jag är så himla aktiv i bloggen!

Första veckan gick ju utan problem, bara lite glass som slank ner i lördags :D Lite, haha. En halv burk i valig ordning.

Dag 1 på vecka två har varit njutbar matmässigt...

Frukost: Grön smoothie med ALLT! Banan, sojamjölk, hampaprotein, vetegräs, spirulina, och chlorella.
Mellanmål: Äpple + nötter
Lunch: Salig blandning... Kall sallad med zucchini, kikärter, kidneybönor, purjo, soltorkad tomat, avokado, frömix, lite getost och ett mumsigt ekologiskt ägg!
Mellanmål: Äpple + nötter
Middag:
Ugnsstekta rotsaker med citronyofu
Kvällsmål: Smoothie, eller fruktsallad... vet inte än :)


Gott som sagt, och fräscht. Har varit lite trött och hängig, men det kan ha helt andra orsaker...
Dagen började med att jag på tunnelbanan upptäcker att HELA min detoxsaft runnit ut i väskan... kul. Allt var plaskvått, och dessutom gick jag ju bet på min örtboost genom dagen! Väl hemma så kompenserade jag med lite ny, så nu är jag minus en dag på mina tre veckor.

Nu ska jag dricka vatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0