Detox light?

HÄR kommer min höstplan :)

En treveckors upptrappande "latmansdetox" med MethoDraine Detox. Med mer eller mindre seriösa inslag.

Vecka 1
ser ut så här;

- Vegetarisk mat, men fortfarande "vanlig" mat
- Minska på smörgåssmaskandet (ja, jag är fortfarande en sucker for sandwiches!)
- Dricka MASSOR med vatten, grönt och vitt te.
- Mycket frukt till mellanmål, mycket grönsaker till lunch/middag.

Så jag skippar varken bröd eller mjölkprodukter, men skär ner på det. Skippar kaffe, alkohol och socker.

Vecka 2 trappar vi upp lite, med färska grönsaksjuicer (om jag får med mig juicepressen från Åland?), powersmoothies... då ska jag nog skippa brödet och mjölken, vi får se hur det blir. Kör kanske ersättning med groddbröd, havremjölk och yofu om jag känner att jag har råd, haha.

Vecka 3 blir det rejäl tarmrensning!



Jag är fan sjukt trött på att vara just TRÖTT, svullen och allmänt jäst. Så detta är välbehövligt. Nu ska jag ta en lång skön dusch, sen ska jag ligga på spikmattan en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0