Söndag och sushi

Jahapp, så var den veckan slut. Och TJENA vad jag har ätit i helgen!

Eller dagarna har typ bestått av grönsaksjuice, och kvällarna av gottegottis i mängder.

Fredag:
FEST! Åt bra, men drack en massa vin.

Lördag: Grönsaksjuice och smoothie under dagen, grönsaksröra till middag. Sen chips och dipp. OCH glass.

Söndag: Här skulle jag ta igen mig. Började bra med bara grönsaksjuice och smoothie (var inte hungrig helt enkelt), sen kom vi på den eminenta idén att gå på asiatisk/mongolisk buffé! Jag tog sushibuffén och krängde typ 15 bitar, plus lite thaimat på sidan... av mongolbuffén tog jag bara färska räkor som nån stackare fräste upp. MUMS vad gott allt var! Den stora synden (förutom alla kolhydrater i sushin) var ju den lilla friterade bananrackaren med glass efteråt!



Mmm... detta ständiga sug efter sushi...



Varför känns sushi så himla fräscht och nyttigt förresten?


Kommentarer
Postat av: tina.

Fisk och alger??? och vitt ris.........

2009-10-06 @ 13:45:53
Postat av: Petra

Jaa, mums! Anti-GI!

Men man äter ju iaf mindre. Eller mja, men i tio bitar sushi är det runt 350 kcal, så det känns som en ganska lätt lunch. Och man blir ju mätt!



Och det ÄR ju så sjuuukt gott...

2009-10-06 @ 21:22:29
URL: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0