Go bananas

Idag har jag ätit tre bananer. Alltså, inte bara tre bananer, men ändå. Det är lite väl mycket bananer på en dag... men jag skyller på att jag försov mig, och hann således inte laga frukost. Dels.

Frukost: En banan.
Mellanmål: En banan!
Lunch: Stekt svart ris från igår, med extra grönsaker
Mellanmål: Smoothie med BANAN, jordgubbar, havremjölk, acai och gojibär
Middag: Rostade rotsaker med yofu-tzatziki
Kvällsmål: Detoxte och ett äpple

Imorrn har jag sovmorgon... då jäklar ska jag laga en grandios brunch. Och fixa en god smoothie att ha med som mellis i skolan!


Kommentarer
Postat av: En härlig kille

Ska man vara petig så drack du en av bananerna.

2009-10-08 @ 23:43:15
URL: http://enomdan.sagovarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0