Vikthets

Ja, jag kanske fick ett lite halvonödigt utbrott i söndags... vägde mig imorse och kilot var borta igen, så det var bara vätska från "kolhydratsladdningen" i helgen. Hehe.

Men ingen anledning att slappna av, är fortfarande en del kvar som ska bort. Trist att de sista kilona sitter som berget bara!

Frukost: 200 g kesella med hallon
Mellanmål: 150 g kesella med blåbär (variation, variation...)
Lunch på Umbra med bror: Sallad med rökt kalkon, soltorkad tomat, champinjoner, sockerärter och fetaost (som jag åt ytterst lite av)
Middag: Kräftröra med avokado, tomat, lätt gräddfil (3,5 %) och sallad
Promenad 40 min med stavar och vikter
Jacuzzikväll med Carola: Två glas skumpa, tre jordgubbar och 50 g vindruvor (hihi)
Kvällsmål: En skiva rågbröd med ägg och tomat, och rött te

Ja just ja, jag ska ju börja äta mer kolhydrater igen! Känns tveksamt, men ska tydligen vara bra för mig. Blir dock inte så mycket, mest nån skiva grovt bröd, frukt och nötter. Ingen skit. Väntar lite till med pastan...

Nu ska jag äta min goda äggmacka och se på min vampyrserie - True Blood!


Dagens middag


Geggigt, men gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0