Underskott

Vad fan, nu har jag slarvat med maten och ätit för lite igen.

Frukost:
3 äggvitor + 1 äggula, ost på toppen, 50 g keso, och så lite kesella.
Mellanmål: 25 g vassle (whey delite) + en "skrattande ko"-trekant (7% fett)
Lunch: 150 g kesella med hallon och blåbär (här kom det stora slarvet)
Träning: Aerobics 1 h
Middag: Tonfiskröra med keso, kesella, tomat, rödlök och gurka, till det ostgratinerad broccoli (mums!)

Jahapp? Det där blev inte ens 1000 kcal. Jag har ju kvällsmålet kvar som tur är (filmkväll med fina vänner!), så jag ska mumsa på kesella med bär, och lite nötter tror jag. Kanske gotta sig med lite frukt?
Känner verkligen inte för att trycka i mig mat så här sent, bara för att få i mig kalorier. Det går liksom emot hela mig, haha.

Men nötterna gör nog sitt! Ska iaf landa på 1400 tänkte jag. Vilket är alldeles för lite ändå men.... ja.

Update: Kvällsmålet blev kesella med bär, några paranötter och mandlar, en bit getost, och en halv gurka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0