Stavar och gräsmatta

Jag känner mig lika töntig varenda gång när jag är ute och flänger med stavarna. Må så vara. Rullade även runt i gräset i diverse styrkemoment, med kroppen, petflaskor + hanledsvikterna som motstånd. Jobbigare än väntat, var helt slut efteråt...

Breda knäböj           2x15 + 2x15 "gung" emellan
Smala knäböj          samma
Armhävningar          3x10 (På knä, obs! Jag är svag!)
Crunches                 4x30
Axellyft åt sidan       3x10 (Med hinkar + innehåll. Man tager vad man haver, haha!)          
Axellyft rakt framåt   samma
Axeldrag uppåt        samma, med en tyngre hink      
+ hoppa på ett ben i en minut, framåt bakåt sida sida. Ska föreställa stärkande knä-övning.

Där fick förbipasserande bybor nånting att glo på!



Frukost:
En rågmacka med ost och tomat, två kokta äggvitor, rött te
Lunch på Eat med Mileta: Sallad med kyckling, feta, soltorkad tomat, champinjoner och vinägrette + en sojalatte
Middag: En halv grillad kyckling, en halv avokado, 80 g kesella och en klick salsa
"Träning": Stavgång och gräsmatteworkout
Kvällsmål: 150 g kesella med hallon

Kommentarer
Postat av: Fanni

haha... var du månne i kroklund dåå?

2009-05-24 @ 18:20:38
Postat av: Petra

Haha, jepp!

2009-05-24 @ 21:07:29
URL: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0