Söndagsslapp? Närå.

Så har valborg och dess helg passerat, och jag tycker ju själv att jag har skött mig ypperligt. EN fylla, inte TRE som alla andra har kört. Jag har inte okynnesdruckit vin på dagarna i parken heller. Men dagen efter valborg åt jag smörgåsar i parken, och dagen efter det åt vi glass. Inte så farligt, ingen hysterisk bakismat och så. Och ingen av dagarna gick jag över 2000 kcal, jag var inte ens i närheten!
Men som sagt, kolhydraterna har fyllts på :)  Fast dom ska jag ju ändå öka på nu, men mer om det en annan dag.

Har även hunnit med att gå till gymet tre gånger den här veckan! Och jag ska gå idag också. Här ska man inte vara söndagsslapp minsann... men först, ut i solen en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0