Slö söndag

Frukost: Kesella med bär, en grov smörgås med ägg (gud så gott) + vitt te
Lunch: Ceasarsallad utan krutonger, och med lite mindre dressing
Mellanmål: En burk keso + en halv snickers! Aj aj!
Middag: 150 g lax med en matsked remouladsås och en stor grönsallad
Kvällsmål: Kesella med bär :)


Känner mig lat. Jag tänkte ta en promenad idag, men jag orkade inte. Har vilat heeela helgen... vi kan säga att jag tar igen mig från det tunga skivstångspasset i fredags! Hihiii. Imorrn ska det däremot gås ut och gå + lätt styrketräning. Man kan inte ligga och lata sig bara för att man är på Åland och njuter.

Trist för övrigt att jag har skitont i höger armbåge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0