Fortfarande sjuk

Suck. Dag tre med sjukdom.

Frukost: 200 g kesella
Lunch: 125 g lax med en halv tomat och lite sallad + 15 g pasta
Mellanmål: 5 Lindorkulor! OJ OJ! Typ 400 kcal där, i fem godisar. Sjukt.
Mellanmål 2: Proteinshake med 25 g Protein Delite
Middag: "Ostbricka"; Ett halvt äpple, ett halvt päron, en skiva FiberRik, 20 g getost, 20 g lätt hårdost, 40 g lätt färskost + vitt te. Typisk "tycka-synd-om-sig-själv"-mat.
Kvällsmål: Kesella med bär

Totalt 1374 kcal

Inte totalt crap, med tanke på att jag tyckt synd om mig själv och tröstätit hela dan (känns det som).

Kommentarer
Postat av: Andie

Jätte kul blogg,som att läsa min egen dagbok :)

Letade efter ett recept på aramealger & snubblade in på din sida.

Har lagt till den som favorit,ser fram emot att läsa mer om dina matupplevelser & äventyr haha.



Håller själv stenkoll på maten & vad jag stoppar i mig,skriver matdagbok varje dag,ett bra sätt att hålla koll på vad exakt det är man äter & när.

Jätte kul med tips på bra butiker där man kan få tag i superfood/superfruits & div tillskott :)



Lycka till/kram A

2009-05-20 @ 21:27:05
Postat av: tina.

drool Lindor... Me lööve...

2009-05-21 @ 18:48:08
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Petra

Tina: Lindorkulor är livsfarliga! Helt stört att det typ 90 kcal per kula.



Andie: Åh vad kul! Härligt att du gillar läsningen, hoppas då att du gillar den även i fortsättningen ;)

2009-05-21 @ 19:57:53
URL: http://pejtras.blogg.se/detox
Postat av: Susanne

I kakan har jag: 250 gram lätt kesella & 3 äggvitor & 3 skopor proteinpulver & 2 tsk bakpulver & lakritspulver efter smak... in i ugnen i 15-20 minuter i 200 grader...

I fluffen är det 2 dl sojamjölk & 1,25 skopa proteinpulver & lakritspulver efter smak... Bara att fluffa upp med ballongvisp... :P

2009-05-22 @ 19:05:54
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0