Trött idag...

... så jag ska nog vila en liten stund innan jag drar iväg på stan för en pluggfika. Sen blir det nog en sallad till middag innan jag ska på pulspass med Elisabet! Ser fram emot det, även om jag antagligen kollapsar efter halva passet... min kondition är ju som bortblåst.

Idag har jag hittils ätit:

Dinkelgröt med äpple, lättmjölk och linfrö (338 kcal) och en variant av min ärtpasta till lunch! 1 dl fiberpasta, 3 dl ärtor, 1 dl lättyoghurt, 1 rödbeta och så lite mix av svart quinoa och belugalinser som jag kokade igår (sammanlagt 359 kcal).
Så totalt 697 kcal hittils! Och klockan är redan 15. Ganska okej tycker jag.

Jag tänker förövrigt kasta ut min teori om att jag mår dåligt av mjölkprodukter. Jag tänker testa äta minikeso, kesella och dricka mjölk den här veckan, och mycket av det. Och jag tror att det kommer gå hur bra som helst! Jag får liksom inte i mig ordentligt med proteiner... Visar det sig att det inte är så trevligt alls, så får jag väl lägga av med det igen och börja frossa i ägg eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0