Tisdag igen

En riktigt bra tisdag också! Hade träningsmöte med sköna Helen på gymet, och fick ett nytt och fräscht träningsprogram för mina ostadiga leder. De har blivit sämre, vilket stör mig galet mycket. Musklerna skulle orka så mycket mer på ex. skivstångspassen om bara knäna och armbågarna hängde med! Men nu ska de förhoppningsvis bli stadigare med några nya övningar.
Fick även finfina tips om alternativa tricepsövningar som jag och mina armbågar har så svårt för. Kanon!

Frukost: Miniyoggi
Lunch: Ärtpasta med tre kokta äggvitor, tomat, skinka, och så en apelsin till efterrätt
Mellanmål: Te och en tredjedels muffin!
Middag: Spaghetti (100 g kokt) med härligt (lätt-)gräddig vegetarisk sås. Lite yoghurt till efterrätt (nya smaken vitt te & vit persika - sjukt god!)
Kvällsmål: Två apelsiner och lite mera yoghurt... hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0