Över 2000 nu!

Snittkaloriintag över helgen... 2200 kcal. Vilket inte är katastrof, om man nu inte vill tona sin kropp... och det vill ju jag. Så lägga av med sånt där nu kanske? Tränade ju dock hyffsat bra fredag och söndag, så det känns som en liten tröst.

Inget lunchpass idag, Hannes var upptagen. Nu är siktet inställt på box ikväll istället! Måste dock hitta någon att gå med... såeeh...box någon? Jag är skitsvag så jag slår inte så hårt. Kom igen!



Dagens;

Pre-Frukost: Morotsjuice
Mellis/Frukost: 150 g minikeso med äpple, kanel, linfrö och paranötter
Lunch: Ärtpasta!

Totalt: 659 kcal. Många kvar :)

Kommentarer
Postat av: tina.

Du verkar ju ändå kommit igång ordentligt med träningen! Kör inte för hårt nu i början bara ;)

2009-03-17 @ 07:56:00
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, jag ska tänka på det, haha... har ju en viss tendens att overdo things, så att säga :)

Men det känns bra nu! Inte för lite, och inte för mycket.

2009-03-17 @ 11:29:22
URL: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0