Ömma skinkor

Dagens träningspass: Skivstång + Kondition!

Skivstång i en timme, sen stenhård kondition i 15 minuter. Låter ju rätt lite, men jag höll på dog efter 10... sinnessjukt tempo, fullt ös! Nu värker baken mer än någonsin, hade ju redan grym träningsvärk sen boxningen med Marcus i måndags. Han slog ju så jävla hårt så jag flög antingen baklänges eller sidlänges! Blir nog bättre att boxas med Hannes imorrn, även om träningsvärken kommer vara olidlig, haha. Ser iaf fram emot det!



Dagens kaloriintag:
1538 kcal

Jag har upptäckt hur gott yoghurt är igen, och har slevat i mig en halv liter idag, hihi. Yoggi Mini Björnbär/Vanilj... NAMS! 
Har även märkt att det är ganska svårt att inte äta ordentligt när man tränar hårt, så det är ingen risk att man skippar kalorier i onödan :)

Kommentarer
Postat av: tina.

Finns ingen härligare träningsvärk än den i arslet!

2009-03-19 @ 09:12:03
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Petra

Trist att man knappt kan gå bara, haha!

2009-03-19 @ 11:12:27
URL: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0