Måndag igen

Det blev inget helgande av min vilodag i lördags. Cyklade raskt iväg till gymet och körde ett (väldigt lättsamt) danspass för att lätta mitt glass- och chipssamvete. Kändes bra sen!

Söndagen fylldes av Fredriks crepes och plättar (den s.k. nyttiga varianten, med lättmjölk, dinkelmjöl och fettsnål fyllning/hemlagad sylt). Min favorit! MUMS! Men ja, fortfarande rätt mycket kalorier, runt 600 per lass. Men jag tränade på söndagen också (skivstång), så jag behövde det, hihi.


Dagens;

Frukost:
Miniyoggi med Raw Bovete Crunch (217 kcal)
Lunch: Kesella med hallon, jordgubbar, kiwi och hampafrön (ca 200 kcal)
Mellanmål: Chai Latte på Barista! (säkert uppåt 300 kcal...)
Middag: Wokade grönsaker med turkisk yoghurt (ca 250 kcal)
Kvällsmål: Två grova mackor med ägg, tomat och skinka, en apelsin, och ett stort glas grönt te (ca 400 kcal)
Haha, största målet på kvällen. Precis så där som man inte ska göra! Men jag är ju hungrig efter träningen... :)

Totalt: 1300-1400 kcal

Träning: Dansaerobics!




Nu är klockan snart ett på natten. Jag kan inte sova! Och nu har jag blivit hungrig igen --> lite miniyoggi (+70 kcal)

Kommentarer
Postat av: tina.

vi har samma rubrik idag. bara ett konstaterande.

2009-03-30 @ 12:52:32
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0