Kan... inte... röra... mig.

Ja, det är tydligen som de säger? Efter ett pass box får man ont i varenda muskel, däribland muskler man inte ens visste att man hade.

Men OJ vad roligt det var! Jag trodde att jag med nöd och näppe skulle genomlida passet, men istället gick det märkligt fort, och jag hade verkligen jättekul. Adrenalinet flödade, Hannes blev våldsammare och våldsammare, och instruktören står och skriker "TA IIIRÅÅÅ!", medan mina spagettiarmar vevar på för brinnande livet. Jag svettas som aldrig förr. Upphopp, ner på golvet, armhävningar, kryp, hoppa, slå, sparka, armhävningar igen, slå ännu hårdare, ner igen... ett riktigt hårt pass verkligen. Och det var precis vad jag behövde!



Under uppvärmningen dansar vi runt till Lady Gaga's "Poker Face", och det är ett rätt bra dunk i salen. Stämningen känns liksom igen;

Citat Hannes: Är det nu man ska beställa en öl eller?


Nej det gör vi ikväll! Nu ska jag till gymet igen och försöka mjuka upp min arma kropp. Skivstång eller medelgympa återstår att se. Ah, jag har fortfarande en så härlig energi i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0