Godishelg och ögonstraff

Har ätit lite väl mycket godis i helgen... dessutom hällde jag i mig runt 800 flytande kalorier (om inte mer) i form av sprit i fredags! Men det känns ändå helt ok, var ju på skivstångspass på fredag förmiddag.

Idag var planen att yoga kl 15 och gå på aerobics med Hannes kl 16. Vaknade dock inatt med modern av alla ögoninflammationer som intagit vänster öga... det gör helt sinnessjukt ont, och om det inte gjorde så ont att gråta så skulle jag ha gråtit sen halv fem imorse.
Att jag sen borde ha råpluggat fram tills nu stör mig inte ens hälften så mycket, som att jag eventuellt missar träningen. Jag hoppas fortfarande på ett mirakel. Men hur ska jag kunna ta mig till gymet när jag liksom inte ser nånting? Dessutom ser jag ju ut som en svullen kines, så det vore väl bäst att stanna hemma.

Men jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0