Fredag

Har redan fyllt i allt jag får äta ikväll på Piggelino, och landade slutligen på 1407 kalorier. Låter som lite för lite, det känns som att jag ätit mer idag... aj aj.

Frukost med mig själv: Smoothie
Lunch med Alexander: Kycklingsallad på Umbra (dränkt i olja, urk)
Fika med Petra: Pyttebit chokladtårta och te på Bagarstugan
Middag med föräldrarna: Ugnsbakad lax, en potatis och sallad
Kvällsgottis: Glass! 100 g Ben&Jerry's One Cheesecake Brownie som mamma hade köpt.... gaah. Måste smaka! Längtar redan...


Så lite halvtaskig dag kanske. men ack så trevlig, och med så underbara människor! :)

Kommentarer
Postat av: tina.

1400 är ju inte direkt mycket det heller... Jag ska hålla mig till max 2000 och har svårt så jag tycker du är väldigt duktig!

2009-03-07 @ 11:43:36
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Petra

Som sagt, jag tror nog det blev mer, haha :) Och klart att du ska äta mer så mycket som du tränar!



Nu är det lördag (=ätardag) så idag blir det lätt 2000 för mig!

2009-03-07 @ 15:13:35
URL: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0