Försök att rätta till nåt som inte går att rätta till?

Skäms fortfarande för mitt frosseri igår, och har legat lågt idag.

Frulle: Proteinsmoothie med kesella, kiwi och blåbär. Det blir fan inte gott med kesella i, men det går ner...
Mellis: Tre kokta äggvitor med lite kaviar
Lunch: 200 g minikeso och en halv avokado

Ser fram emot att träna i veckan. Sitter iofs på båten nu och ska till Sthlm och mysa, men tisdagkväll ska jag tillbaka till Uppsala och ska nog lyckas klämma in ett pass där!
Funderar även på att köra en ketodiet/CKD-diet/LCHF-diet... någon som har erfarenhet av det? Låter lite sisådär att trycka i sig en massa fett, men bara man ser till att det är nyttigt fett kan det ju knappast vara något illa med det.
Har läst massor om det och blev lite nyfiken.

Kommentarer
Postat av: tina.

Personligen tycker jag att du ska skippa konstiga dieter... de är inte särskilt långsiktiga, som du gör nu och har koll på vad du sätter i dig och hur mycket du blr av med är ett bra och säkert sätt som garanterat kommer ge resultat -fortsätt med det om du frågar mig!

2009-03-09 @ 10:01:46
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Jessica W Sandberg

Men herregud, lägg ner allt det där nu... suck

2009-03-10 @ 18:51:02
URL: http://jessica.w.sandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0