Återhämtade vader!

Ah, äntligen! Vaknade imorse och hade inte helvetiskt ont i vaderna. Skönt! Jag övertränade dem lite i måndags/tisdag och har typ varit halt sen dess. Men jag kämpade mig ut på en rask promenad och jag tror det var dunderkuren för mina ömma ben. Gött!

Efter promenaden senare på kvällen inser jag att jag bara ätit 700 kcal under dagen (dels blev det bara en av mammas Nutrilett-påsar till lunch, och dels var jag med mormor halva dagen och glömde äta), så jag unnade mig lite gott till kvällsmat :) Blev två mumsiga, ålandska, hälsobrödsmackor, med riktig, FET, ost (åländsk kastelholm!), lite kaviar, och två kokta äggvitor. MUMS! Sen tog jag en kiwi mitt i natten, hihi.
Totalt energiintag igår slutade på 1012 kcal, så det var ändå för lite.

Nu ska jag mumsa klart på min proteinsmoothie med kesella, kiwi och mango, sen äta lunch med min gamla gubbe till vän, Alexander!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är ett jättebra proteinpulver! Hjälper en att behålla muskelmassa under träning och viktnedgång. Innehåller 84% protein, och bara 100 kalorier per shake! Jag tar två om dagen, plus grönsaker, fisk och lite vitt kött tex kalkon, frukt, och lite mandlar typ. Funkar jättebra! Viktigt att få i sig protein när man går ner i vikt så man inte ser ut som ett benrangel efter ett par veckor. Men jag skulle vilja veta mer om din kalorimetod? Verkar bra, jag tränar ju också.. Kram på dig!!

2009-03-06 @ 14:17:40
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Senaste dagarna har det varit lite jobbigt med maten, att få i sig nåt, du vet. Så då har det inte blivit många kalorier alls... Men igår och idag har jag mått bättre och petat i mig lite mer, frukt och grönt och så blir det mycket lax och avocado för min del.. Det jag tycker är svårt är när man vill äta så man går ner i vikt men samtidigt ha ork att träna mycke.

2009-03-06 @ 18:35:35
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0