Snart är det över...

Låt oss hoppas att allt går vägen! Sluttenta i matte på fredag, och tenta Digital Bild nästa måndag. Sen är allt över! Och då kan jag bara önska att allt gick bra. Fan alltså om det inte gör det. Då känns det som att allt har varit förgäves.

Denna vecka spenderar jag på Åland. Ska försöka dra iväg till gymet några gånger mellan pluggsessionerna. Blev bara tre pass BodyPump i veckan som gick, men det får väl ändå ses som godkänt?
Blir första gången på nya Avancia i så fall! Kan bli spännande...


Nu ska jag fortsätta min hemmaträning med Fredrik, haha. Knäböj med 80 kg karl på ryggen är inte helt lätt...

Snart tillbaka!


Kommentarer
Postat av: tina.

Skulle kanske tillägga att jag tränar på träningsverket ifall du tänkt köpa sommarkort eller nåt ifall du ville gymma med mig...

2009-06-08 @ 06:47:20
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0