Lite halvtaskig dag... hrm.

Frukost kl 8: TVÅ rågskivor med ost och skinka, tre kokta äggvitor, vitt te
AJ AJ kl 10: Smakade på mjukglassen på jobbet... bara lite!
Lunch kl 15.30 (!): Rökt lax med sallad
Mellanmål 17.30: Ett knippe vindruvor
Middag kl 19: Grillad lax (mera lax!), och en underbar sallad med avokado, cashewnötter och söt melon... mums!
AJ AJ kl 20: Tre lakritsgodisar!
Kvällsmål kl 23: Två kokta äggvitor med lite Kalles, några skink- och ostskivor, en bit avokado.

Ehm... som sagt. De där sötsakerna borde jag ju ha skippat. Så sjukt onödigt, och jag stoppade bara i mig det för att jag var trött. Är inne i en taskig sovperiod igen, och får inte sova en blund om nätterna.
Sen kanske det inte är så vettigt att äta kaloristinn lax två gånger på en dag, men det känns inte som något snedsteg direkt. Massa bra fetter ju, hoho!

Sååeeh, jag har alltså ätit extra mycket kalorier, fuskat med lite gottis, och inte motionerat alls...? Fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0