Veckan efter!

Nu har jag ju BARA varit lat när det gäller bloggandet. har egentligen en hel del att skriva om, men jag kör en liten komprimering. Det är ändå inte så intressant, mest bekännelser för min egen del..... typ.

Jag fixade INTE kolhydratsstoppet under Rockoff. Sista torsdagen fick jag svår migrän, och så fort någon hintade om att det kunde bero på kolhydratsbristen så brast allt. Fredagen och lördagen spenderade jag således med att pilla i mig godis och chokladfudgekaka! Sen undrade jag varför huvudvärken blev värre, haha... först fick jag ju en kick av allt socker, sen kom den sedvanliga kraschen... plus ångesten över att ha släppt allt och bara tokmumsat Tommys fudgekaka. På söndagen var det personalfest, och då hölls ingen diet whatsoever.

(Huvudvärken visade sig hålla i sig ändå till onsdagen för övrigt, alltså igår!)

Ja, det var Ångest och Hetsätning - Del 1. Här kommer del två.

Jag fick något märkligt infall på måndagen och piercade tungan. Kan ha nåt att göra med att någon sade att jag inte skulle våga (jag vågar visst!), men hur som helst så har jag nu en tunga med hål i. En väldigt öm och svullen tunga. Att jag fick rådet att äta mycket glass de tre-fem första dagarna (beroende på svullnaden) var ju bara kalaskul efetrsom jag ÄLSKAR glass. Vilken fantastisk ursäkt? Nåja.
Så jag har ätit en del glass...
Måndag: En mjukglass, 1/2 burk Ben & Jerry's
Tisdag: Mjukglassportion på bio, en halv burk yoghurtglass från GB (lättglass, hoho!) framför tv'n.
Onsdag: Tre (små) kulor glass från Sia Glasskiosk.
Torsdag (idag): Ingen glass än så länge...

Om jag har cp-ont i tungan på jobbet ikväll kanske jag tar en liten mjukglass. Men det ska nog inte behövas... är nog bara dålig karaktär!

Änywäys, nu börjar det bli dags att packa träningsväskan! Spenderade måndag-onsdag i sthlm/uppsala och städade/flyttade, och före det jobbade jag ju hela dagarna och nätterna (nästan 21 h pass sista dagen!), så det har inte direkt blivit tid över till träning. Men NU JÄKLAR! :)

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Vem ha utmana dej då på att pierca tungan då, tåll-Fia? :-) Mycket bra mycket bra! Ät glass nu medans d e okej

2009-07-30 @ 11:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0