Tina hade rätt...

...om maskinerna på Avancia. De sög! Blanka, nya och fina... med det var också allt. Vikterna var t.e.x. markerade med nummer, inte vikt (??)!  Det fanns nåt grepp som var nytänkande och funktionellt, men i övrigt kände jag mig lite besviken. Men det fanns ju som tur var fria vikter och en smith-maskin så klart!

Gårdagens träning: Rygg, axlar och baksida lår!


Dagens mat:

Frukost: Sov istället...
Lunch: 250 kesella med hallon! MUMS!
Mellanmål: Smoothie på banan, ananas och kokos (stöööört god)
Middag: Svingod soppa på rökt lax, mellangrädde och julienne, slätmixad. Lite väl kaloristinn, men när Macke styr upp en soppa på beställning i ett upptaget kök så tjafsar man inte om kalorier! :)
Kvällsmål: 250 g kesella med hallon. MUMS IGEN!

Nu ska jag ta en långpromenad innan jobbet!

(och om någon undrar;  denna "släta" kost beror på att jag piercat tungan...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0